Monika Bartusiková

Po absolvování bakalářského studia Pedagogika volného času na Technické univerzitě v Liberci jsem pokračovala magisterským studijním programem se zaměřením pro Speciálně pedagogické instituce. Souběžně jsem dokončila vysokoškolský obor Učitelství pro SŠ na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně. Ve speciální škole pracuji od roku 2006, nejprve na pozici osobní asistentka, poté vychovatelka a v současné době jako třídní učitelka. Za svého působení ve škole jsem měla možnost projít si třídami praktickými, speciálními i rehabilitačními. Svůj volný čas nejraději trávím s rodinou, cestováním a poznáváním nových, zajímavých míst.
Kristína Benešová

Jsem absolventkou magisterského studia pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, obor Speciální pedagogika - tělesná výchova, se zaměřením na logopedii a surdopedii. Ve speciálním školství pracuji 14 let. Mám ráda činnost s dětmi mladšího školního věku, baví mě sledovat jejich pokroky. Ráda hledám nové cesty a možnosti, které jim ve výuce pomáhají. Je pro mě důležité, aby je učení bavilo a bylo hravé. Mezi mé záliby patří aktivně sport, pravidelně hraji volejbal a tenis. Dlouhá léta působím jako volejbalová trenérka mládeže. Mám ráda slunce, společnost a zábavu.
Petra Fráňová

Jsem absolventkou bakalářského studia Speciální pedagogiky na Univerzitě v Hradci Králové, nyní dokončuji obor v navazujícím magisterském studiu na Univerzitě Karlově v Praze. Na speciální základní škole pracuji od roku 2016. Začínala jsem jako asistentka pedagoga, v současnosti jsem třídní učitelkou rehabilitační třídy.
Hana Chadimová

Vystudovala jsem Speciální pedagogiku na UK a následně Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů, speciální pedagogiky a výchovy ke zdraví pro 2. st. ZŠ a SŠ. Postupně jsem absolvovala v rámci CŽV kurz výchovného poradenství a stala se součástí školního poradenského pracoviště, kde se zaměřuji nejen na výchovné problémy, ale i na kariérové a právní poradenství související s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, kde využívám i znalosti z původně vystudovaného oboru (personalistika) a pracovních zkušeností (asistentka klinického psychologa). Jsem aktivní, pozitivně naladěná, ráda se vzdělávám v oblasti výchovného poradenství, psychologie, výchovy ke zdraví.
Markéta Králová

Vystudovala jsem Vyšší odbornou školu sociálně právní, poté bakalářské studium, obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové a navazující magisterské studium na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity. Ve škole pracuji již 20 let a nejvíce se věnuji práci s autistickými žáky. Mým cílem je pomáhat jim rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, ať už jde o komunikaci, sociální interakce nebo samostatnost. Ve své praxi využívám alternativní systém komunikace pro usnadnění porozumění dětem s autismem. Svůj volný čas nejraději trávím se svojí rodinou, jezdím na kole, chodím na procházky a miluji cestování, moře a slunce. Motto: “Každé dítě je jedinečné a má právo na šťastný a plnohodnotný život.”
Jana Schwarzová

Práce ve speciálním školství mě zaujala již jako studentku gymnázia, kdy jsem se stala dobrovolnicí a doprovázela děti při volnočasových aktivitách. Po magisterském studiu Speciální pedagogiky na VŠ se zaměřením na hudební výchovu jsem začala profesní dráhu učitelky. Sbírala jsem zkušenosti v různých typech škol i tříd. Mou celoživotní vášní je hudba. Věnuji se ji amatérsky i profesionálně už od dětství. Ve volném čase mě můžete slyšet zpívat v pěveckém sboru nebo hrát na varhany. Lásku k hudbě se snažím předávat i svým žákům v hodinách hudební výchovy. Snažím se na svět dívat laskavýma očima a vytvářet kolem sebe harmonii.
Majka Šebetková

Ve Speciální škole Poděbrady pracuji od roku 2006. Nejdříve jsem zde pracovala jako asistentka pedagoga. Po absolvování studia na MU v Brně jsem začala pracovat jako třídní učitelka ve třídě pro žáky s poruchou autistického spektra. V současné době jsem třídní učitelkou v rehabilitační třídě. Ráda se seznamuji s novými terapeutickými postupy, které v této třídě využíváme.
Jitka Šípková

Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu v Čáslavi a 13 let pracovala jako učitelka v mateřské škole, splnilo se mi tak mé dětské přání. Od září roku 2000 mi byla nabídnuta možnost učit děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve Speciální základní škole v Poděbradech. Díky tomu jsem v Ústí nad Labem pokračovala ve studiu, a to Speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Pracovala jsem s dětmi ve speciálních třídách, především se žáky s poruchou autistického spektra. V současné době učím malé děti v přípravném stupni. Mám radost z každého malého pokroku, který se nám společně podaří. Mám ráda pohyb všeho druhu, tanec, výtvarné aktivity a hudební činnosti.