Monika Bartusiková
Po absolvování bakalářského studia Pedagogika volného času na Technické univerzitě v Liberci jsem pokračovala magisterským studijním programem se zaměřením pro Speciálně pedagogické instituce. Souběžně jsem dokončila vysokoškolský obor Učitelství pro SŠ na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně. Ve speciální škole pracuji od roku 2006, nejprve na pozici osobní asistentka, poté vychovatelka a v současné době jako třídní učitelka. Za svého působení ve škole jsem měla možnost projít si třídami praktickými, speciálními i rehabilitačními. Svůj volný čas nejraději trávím s rodinou, cestováním a poznáváním nových, zajímavých míst.
Kristína Benešová
Jsem absolventkou magisterského studia pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, obor Speciální pedagogika - tělesná výchova, se zaměřením na logopedii a surdopedii. Ve speciálním školství pracuji 14 let. Mám ráda činnost s dětmi mladšího školního věku, baví mě sledovat jejich pokroky. Ráda hledám nové cesty a možnosti, které jim ve výuce pomáhají. Je pro mě důležité, aby je učení bavilo a bylo hravé. Mezi mé záliby patří aktivně sport, pravidelně hraji volejbal a tenis. Dlouhá léta působím jako volejbalová trenérka mládeže. Mám ráda slunce, společnost a zábavu.
Petra Fráňová
Jsem absolventkou bakalářského studia Speciální pedagogiky na Univerzitě v Hradci Králové, nyní dokončuji obor v navazujícím magisterském studiu na Univerzitě Karlově v Praze. Na speciální základní škole pracuji od roku 2016. Začínala jsem jako asistentka pedagoga, v současnosti jsem třídní učitelkou rehabilitační třídy.
Hana Chadimová
Vystudovala jsem Speciální pedagogiku na UK a následně Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů, speciální pedagogiky a výchovy ke zdraví pro 2. st. ZŠ a SŠ. Postupně jsem absolvovala v rámci CŽV kurz výchovného poradenství a stala se součástí školního poradenského pracoviště, kde se zaměřuji nejen na výchovné problémy, ale i na kariérové a právní poradenství související s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, kde využívám i znalosti z původně vystudovaného oboru (personalistika) a pracovních zkušeností (asistentka klinického psychologa). Jsem aktivní, pozitivně naladěná, ráda se vzdělávám v oblasti výchovného poradenství, psychologie, výchovy ke zdraví.
Markéta Králová
Vystudovala jsem Vyšší odbornou školu sociálně právní, poté bakalářské studium, obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity v Hradci Králové a navazující magisterské studium na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity. Ve škole pracuji již 20 let a nejvíce se věnuji práci s autistickými žáky. Mým cílem je pomáhat jim rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, ať už jde o komunikaci, sociální interakce nebo samostatnost. Ve své praxi využívám alternativní systém komunikace pro usnadnění porozumění dětem s autismem. Svůj volný čas nejraději trávím se svojí rodinou, jezdím na kole, chodím na procházky a miluji cestování, moře a slunce. Motto: “Každé dítě je jedinečné a má právo na šťastný a plnohodnotný život.”
Andrea Marešová
Vysokou školu jsem absolvovala v Hradci Králové (obor: 1. stupeň pro ZŠ se specializací dramatická výchova a alternativní metody vzdělávání). V roce 2006 jsem absolvovala studium Speciální pedagogiky pro absolventy VŠ v programu celoživotního vzdělávání se specializací tyflopedie na UK v Praze, dále funkční studium pro ředitele škol a školských zařízení a nastoupila jsem do Speciální ZŠ v Poděbradech. Během rodičovské dovolené jsem ukončila čtyřleté studium Školy přírodní medicíny v Praze, navštěvovala kurzy Dornovy metody a absolvovala rekvalifikační kurz Sportovní masér. V roce 2012 si otevřela v Poděbradech soukromou praxi, kde pomáhá lidem najít rovnováhu ve fyzickém těle. Od roku 2019 je spoluzakladatelkou společnosti Biorganica Akademie s.r.o., která vytváří kosmetické a tělové rituály. V současnosti působím na škole jako supervizor, pedagog, zrakový terapeut, canisterapeut a odborník na dětskou jógu. Lektoruji dětskou jógu pro děti s handicapem a jsem též lektorkou akreditovaného semináře Jóga pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami pro Českou asociaci dětské jógy.
Jana Schwarzová
Práce ve speciálním školství mě zaujala již jako studentku gymnázia, kdy jsem se stala dobrovolnicí a doprovázela děti při volnočasových aktivitách. Po magisterském studiu Speciální pedagogiky na VŠ se zaměřením na hudební výchovu jsem začala profesní dráhu učitelky. Sbírala jsem zkušenosti v různých typech škol i tříd. Mou celoživotní vášní je hudba. Věnuji se ji amatérsky i profesionálně už od dětství. Ve volném čase mě můžete slyšet zpívat v pěveckém sboru nebo hrát na varhany. Lásku k hudbě se snažím předávat i svým žákům v hodinách hudební výchovy. Snažím se na svět dívat laskavýma očima a vytvářet kolem sebe harmonii.
Majka Šebetková
Ve Speciální škole Poděbrady pracuji od roku 2006. Nejdříve jsem zde pracovala jako asistentka pedagoga. Po absolvování studia na MU v Brně jsem začala pracovat jako třídní učitelka ve třídě pro žáky s poruchou autistického spektra. V současné době jsem třídní učitelkou v rehabilitační třídě. Ráda se seznamuji s novými terapeutickými postupy, které v této třídě využíváme.