Dana Borová
Po mateřské dovolené jsem pracovala v mateřských centrech a v soukromé školičce. Poté jsem dostala příležitost pracovat ve speciální základní škole, pro svou pozici jsem absolvovala kurz Asistenta pedagoga. Zúčastnila jsem mj. i kurzů Bazální stimulace či Orofaciální stimulace. Ve škole působím od roku 2014, práce s dětmi mě stále velmi baví a naplňuje. Nejraději relaxuji prací na zahradě a v zimních měsících, když příroda spí, se věnuji ručním pracím.
Lucie Daňková

Vystudovala jsem ISŠT v Praze a k dětem ze speciální školy jsem se poprvé dostala před 5 lety díky charitativní akci Help Days Fest, kterou s manželem pořádáme, a která je se školou i dětmi úzce propojena. Postupně jsem zjistila, že práce s dětmi je to, co mě naplňuje, a proto jsem ráda přijala příležitost působit v přípravné třídě. Aktuálně si doplňuji rekvalifikační kurz na asistenta pedagoga. Ve volném čase se věnuji organizaci naší akce, přírodě a fytoterapii.
Hanka Čápová
Ve speciální základní škole pracuji od roku 2004, mám absolvovaný kurz Asistenta pedagoga, Vychovatelství na UK Praha v rámci celoživotního vzdělávání a ICT metodika a koordinátora, četná školení určená pro učitele a jejich asistenty. Snažím o maximální podporu dětí k dosažení jejich plného potenciálu. Nechybí mi trpělivost, empatie a ochota pomáhat. Každé dítě beru jako individualitu, je pro mě důležité si s dětmi vytvořit přátelské vztahy a bezpečné prostředí, ve kterém se každý bude cítit dobře a bude přijímaný takový, jaký je. Je pro mě důležité mít s dětmi takový vztah, aby se nebály s čímkoli za mnou přijít a měly ve mně důvěru. Mezi mé záliby patří čas strávený s rodinou, zahrádka, pěkná kniha a digitální technologie. Ve volném čase se také věnuji cvičení s dětmi v Sokole.
Lenka Fuksová
Jsem absolventkou Sportovního gymnázia v Pardubicích se zaměřením na trenérství. Později jsem získala II. trenérskou třídu, specializace rychlostní kanoistika. Věnuji se trénování v žákovských a dorosteneckých kategoriích. Ve speciální škole Poděbrady pracuji od roku 2017 jako asistentka pedagoga, pro výkon tohoto povolání jsem absolvovala specializovaný kurz. Prvních pět let jsem pracovala ve speciální třídě, nyní pracuji ve třídě rehabilitační.
Jana Karbanová

Jsem vyučená kuchařka - číšnice, ale nejvíce mě naplňuje práce s dětmi, proto jsem vystudovala kurz asistenta pedagoga. Ráda sama i s dětmi tvořím různé výrobky a dekorace, které mi přinášejí radost i odpočinek. Ve volném čase jsem s rodinou. Užívám si procházky a výlety do přírody. Má zahrádka je pro mě místem ticha a odpočinku.
Klára Nechvílová
Jsem absolventka Taneční konzervatoře v Praze a mám za sebou 30 let bohaté pedagogické praxe ve výchovně vzdělávacích zařízeních. Mým současným působištěm je speciální ZŠ, kde působím jako asistentka pedagoga. Během své kariéry jsem získala široké spektrum zkušeností, které mi umožňují efektivně pracovat s dětmi a přispívat k jejich rozvoji a vzdělávání. Mým hlavním cílem je podporovat děti ve všech oblastech vzdělávání a přispívat k vytvoření pozitivního a inkluzivního prostředí. Ve volném čase se věnuji háčkování, to mi přináší klid a relaxaci. Ráda trávím čas v přírodě, kde nacházím inspiraci a odpočinek.
Veronika Nesládková
Po ukončení střední školy jsem žila 5 let v Anglii, kde jsem se poprvé seznámila s oblastí školství a vyzkoušela si různé práce v tomto odvětví. Po návratu do Čech jsem 10 let svého života věnovala své rodině a péči o děti. Práce s dětmi mě vždy lákala, a tak jsem této možnosti využila i po návratu do pracovního procesu. Snažím se na svět nahlížet dětskýma očima, což vede k vzájemnému porozumění dětí a dospělých.
Markéta Rysová
Ve speciální škole pracuji od roku 2007 jako asistentka pedagoga. Za svou kariéru jsem absolvovala řadu kurzů a školení, které mi pomohly získat potřebné znalosti a dovednosti pro efektivní podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi zásadní patří kurz Asistenta pedagoga, který mi poskytl základní kompetence pro mou pozici ve škole. Dále jsem absolvovala např. specializovaný kurz Halliwickovy metody plavání, který se zaměřuje na výuku plavání a vodních aktivit pro děti s různými druhy postižení. Pravidelně se také účastním webinářů na téma handicapovaných dětí, kde se dozvídám o nejnovějších výzkumech a praktických metodikách, které mohu využít ve své práci. Ve svém volném čase ráda cestuji a věnuji se rodině.




