Dana Borová
Po mateřské dovolené jsem pracovala v mateřských centrech a v soukromé školičce. Poté jsem dostala příležitost pracovat ve speciální základní škole, pro svou pozici jsem absolvovala kurz Asistenta pedagoga. Zúčastnila jsem mj. i kurzů Bazální stimulace či Orofaciální stimulace. Ve škole působím od roku 2014, práce s dětmi mě stále velmi baví a naplňuje. Nejraději relaxuji prací na zahradě a v zimních měsících, když příroda spí, se věnuji ručním pracím.
Hanka Čápová
Ve speciální základní škole pracuji od roku 2004, mám absolvovaný kurz Asistenta pedagoga, Vychovatelství na UK Praha v rámci celoživotního vzdělávání a ICT metodika a koordinátora, četná školení určená pro učitele a jejich asistenty. Snažím o maximální podporu dětí k dosažení jejich plného potenciálu. Nechybí mi trpělivost, empatie a ochota pomáhat. Každé dítě beru jako individualitu, je pro mě důležité si s dětmi vytvořit přátelské vztahy a bezpečné prostředí, ve kterém se každý bude cítit dobře a bude přijímaný takový, jaký je. Je pro mě důležité mít s dětmi takový vztah, aby se nebály s čímkoli za mnou přijít a měly ve mně důvěru. Mezi mé záliby patří čas strávený s rodinou, zahrádka, pěkná kniha a digitální technologie. Ve volném čase se také věnuji cvičení s dětmi v Sokole.
Gabriela Dědková
Ve škole jsem začala pracovat v roce 2018, kdy jsem také absolvovala kurz Asistenta pedagoga. V současné době pracuji s autistickými dětmi, ale prošla jsem si i rehabilitačním kroužkem. Moc mě baví hodiny AAK a znakování, ve kterém se stále zdokonaluji. Mým posláním je být co nejvíce nápomocná našim dětem, podporovat je a ulehčit jim jejich nelehký úděl. Svůj volný čas trávím s rodinou a vnoučkem. Rádi společně sportujeme.
Monika Hurtová
Vystudovala jsem gymnázium. Ve speciální škole působím jako asistentka, což vnímám jako poslání, kde mohu pomáhat dětem. V současnosti studuji obor Učitelství 1. stupně a speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě v Ústí nad Labem. K mým zálibám patří historie, cestování a jazyky. Motto: “Jenom život, který žijeme pro ostatní, stojí za to”
Štěpánka Matoušková
Ve Speciální škole v Poděbradech pracuji od roku 2010. Pro výkon tohoto povolání jsem absolvovala kurz Asistenta pedagoga. V rámci celoživotního vzdělávání jsem též absolvovala specializační studium oboru Vychovatelství. Za dobu své praxe ve škole jsem pracovala v přípravné třídě, ve třídě speciální a již šest let působím ve třídě rehabilitační. Svou pozici mám i ve školní družině.
Klára Nechvílová
Jsem absolventka Taneční konzervatoře v Praze a mám za sebou 30 let bohaté pedagogické praxe ve výchovně vzdělávacích zařízeních. Mým současným působištěm je speciální ZŠ, kde působím jako asistentka pedagoga. Během své kariéry jsem získala široké spektrum zkušeností, které mi umožňují efektivně pracovat s dětmi a přispívat k jejich rozvoji a vzdělávání. Mým hlavním cílem je podporovat děti ve všech oblastech vzdělávání a přispívat k vytvoření pozitivního a inkluzivního prostředí. Ve volném čase se věnuji háčkování, to mi přináší klid a relaxaci. Ráda trávím čas v přírodě, kde nacházím inspiraci a odpočinek.
Jitka Sládková
Po absolvování studia pro asistenty pedagoga v roce 2019, jsem dva roky pracovala v základní a mateřské škole, kde jsem pomáhala dětem na 1. stupni ZŠ a také u dětí v mateřské škole. Poté jsem nastoupila do Speciální základní školy v Poděbradech. Působím tu u dětí s různými typy postižení, cizí mi není ani PAS, se kterou se denně setkávám u svého dospívajícího syna, který poděbradskou školu také navštěvuje. Práci s dětmi mám ráda, snažím se jim porozumět, pochopit a pomoci. Ve svém volném čase se věnuji hlavně rodině. Mám ráda přírodu, hudbu, cestování a dobrou kávu :-) Motto: “Často nám velké služby prokazují malí přátelé.”
Hana Šafaříková
Ve speciální základní škole pracuji od roku 2016 jako asistentka pedagoga , ve stejném roce jsem absolvovala i kurz pro vykonávání tohoto povolání. Pracovala jsem v různých speciálních třídách, vedu rehabilitační kroužek a věnuji se volnočasovým aktivitám s našimi dětmi ve školním klubu. Díky tomu mám pracovní zkušenosti s žáky s kombinovaným postižením, PAS nebo poruchami chování. Má práce mne naplňuje pro svou kreativitu a snažím si ji dělat s trpělivostí, láskou a empatií nejen k dětem, ale i jejich blízkým.